środa, 1 lutego 2012

Szybki deser

Witam,
Jakiś czas temu zrobiłam takie oto ciasteczka:)
Do zrobienia ich wykorzystałam gotowe ciasto francuskie oraz brzoskwinie z puszki i rodzynki:)
Jest to bardzo szybki sposób na zrobienie przekąsek do kawki gdy mamy mało czasu do przyjścia gości.
Sposób wykonania:
  • ciasto rozwinęłam, pocięłam na kwadraty,
  • począstkowałam owoce brzoskwini
  • ułożyłam owoce na kawałkach ciasta
  • posmarowałam ciasto z wierzchu żółtkiem i posypałam cukrem
  • włożyłam do piekarnika rozgrzanego do 200'
  • piekłam ok 15 min do zarumienienia
Ot i cała to filozofia, a deserek pyszny:)

Pozdrawiam smacznie:)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ciasto francuskie! Sama nigdy go nie zrobiłam, zawsze korzystam z gotowego. Ale mój Mąż takie lubi i to mi wystarcza :)
    Twoje ciasteczka wyglądają mocno apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście porwałam się kiedyś na zrobienie ciasta francuskiego, pyszne wyszło ale byłam skonana tym wałkowaniem i czekaniem. Czasochłonne ale pyszne. Jednak wolę gotowe bo skraca czas przygotowania.

    OdpowiedzUsuń